İyi günler r10 ailesi
elimde bulunan AWBS lisansını satmak istiyorum
istediğim ücret; 200 TL
ilgilenen arkadaşlar yazarsa sevinirim
AWBS lisans satılık
9
●752
- 23-11-2009, 23:06:39Üyeliği durduruldu
- 24-11-2009, 13:07:40Üyeliği durdurulduhocam lisans ömürlüktür

ciddi alıcılar için indirimde yapabilirim.. - 24-11-2009, 20:47:25Benim bahsettiğim de ömür boyu bir arkadaşımıza lazım ama bütçesi 100 TL düşünürseniz pm atın bildireyim kendisine, ticari bir iş değildir yanlış anlaşılmasın bütçesi az, kurlum ve desteğinide biz ücret almayacağız destek için
- 04-12-2009, 02:36:40190 Liraya son sürüm 1 yıl güncelleme hakkı olan Ömürlük Lisans bulayım sizeKadirYLDRM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu webmaster tarihimde ilk defa başıma geliyor 2.eli sıfırından daha pahalı (:
