• 22-11-2009, 21:21:44
    #1
    Merhaba..

    Bir joomla sitemde şöyle bir sorun var. Site firefox, ie7 , gibi browserlarda gayet normal görünürken ie6 da bozuk çıkıyor. bunu nasıl düzeltebilirim?
  • 22-11-2009, 22:43:24
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba sorun temanizdan kaynakli. yapilmasi gereken temayi ie6 uyumlu sekilde kodlarini düzenlemek olacaktir. iyi derecede css bilgisi olan birisi size yardimci olabilir.