Bu hata nedir ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu hata nedir ?
2
●
414
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Bu hata nedir ?
21-11-2009, 23:12:21
#1
emremix
selam arkadaşlar bu hatayı bılen varsa paylasırsa cok memnun olur.şimdiden tşk ediyorum...
22-11-2009, 11:21:22
#2
emremix
yokmu bilen arkadaşlar
22-11-2009, 12:58:23
#3
PcMaKeR
Flash içinde hata oluşmuş. Sanırım actionscript oda bana hata ayıklama programını yada sunucusunu göster diyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler