• 21-11-2009, 23:12:21
    #1
    selam arkadaşlar bu hatayı bılen varsa paylasırsa cok memnun olur.şimdiden tşk ediyorum...
  • 22-11-2009, 11:21:22
    #2
    yokmu bilen arkadaşlar
  • 22-11-2009, 12:58:23
    #3
    Flash içinde hata oluşmuş. Sanırım actionscript oda bana hata ayıklama programını yada sunucusunu göster diyor.