• 11-11-2009, 01:00:48
    #1
    Google'ın browser ı süper hakkaten çok hızlı ve seri öneririm. diğerleri pc i kasıyor
  • 11-11-2009, 01:08:51
    #2
    sende haklısın hocam
  • 11-11-2009, 01:10:17
    #3
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sende haklısın hocam


    Konuyu açan arkadaş nerden esti acaba ?
  • 17-11-2009, 23:03:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    gaza gelmiş besbelli
  • 21-11-2009, 00:05:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Evet bi yerden destek olayım demiş.