• 31-10-2009, 14:10:40
    #1
    arkadaşlar bir smf forum um var bu forum üzerinden spam mail gönderiliyormuş server sahibi sitemi suspend ediyor datacenter dan şikayet geliyor buna ne gibi bir önlem alabilirim ve neden böyle bişey yapabilir. lütfen yardım edin.
  • 31-10-2009, 23:00:22
    #2
    üye sayın çoksa normaldir mail atarken cpu kasıyodur senin cpu kullanım hakkından fazlasına çıktıgın için hosting siteni suspend ediyodur.
  • 01-11-2009, 16:53:26
    #3
    gonejko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bir smf forum um var bu forum üzerinden spam mail gönderiliyormuş server sahibi sitemi suspend ediyor datacenter dan şikayet geliyor buna ne gibi bir önlem alabilirim ve neden böyle bişey yapabilir. lütfen yardım edin.

    foruma kayıtta hoşgeldin mailleri ve aktivasyon maillerinı kapa istersen
  • 21-11-2009, 16:36:46
    #4
    aciliyetten adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    foruma kayıtta hoşgeldin mailleri ve aktivasyon maillerinı kapa istersen
    onlar zaten kapalı ve hiçbir üyeye mail atılmıyor atmıyoruz ama halen spam atıyormuş sitem