Joomla ile ilgili bir sorum olucaktı size. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
Opera da joomlanın açılmaması normal mi?
Yada bunun bir önlemi var mı?
Joomla - Opera Sorunu
5
●395
- 22-10-2009, 23:17:08
- 23-10-2009, 16:04:25Konuyu yanlış yerde sordunuz herhalde...cengizbozdag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsettiğiniz eklenti eğer Joomla'nın kendi editörü size yeterli gelmiyorsa, Joomla için üretilmiş en etkili editördür. Kullanmanızı tavsiye ederim.
evet bu editör.