• 22-10-2009, 23:17:08
    #1
    Joomla ile ilgili bir sorum olucaktı size. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
    Opera da joomlanın açılmaması normal mi?
    Yada bunun bir önlemi var mı?
  • 23-10-2009, 00:58:00
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Ben sorun yaşamıyorum, Opera az kullanılıyor zaten.
  • 23-10-2009, 01:06:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Opera için uğraşma hiç. joomla zaten sorunlu bir sistem sayfa cache'lemesinde, operada olucan hepten batıyor.

    Arkadaşın dediği gibi opera az kullanılıyor ama ana sayfanın boyutunu küçültürsen faydası olabilir.
  • 23-10-2009, 01:49:38
    #4
    Bu eklenti hakkında bilgisi olan varmı acaba ?
  • 23-10-2009, 16:04:25
    #5
    cengizbozdag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu eklenti hakkında bilgisi olan varmı acaba ?
    Konuyu yanlış yerde sordunuz herhalde...
    Bahsettiğiniz eklenti eğer Joomla'nın kendi editörü size yeterli gelmiyorsa, Joomla için üretilmiş en etkili editördür. Kullanmanızı tavsiye ederim.
  • 23-10-2009, 16:31:52
    #6
    Teşekkür ederim EnesE,
    yanlış link koymuşum evet bu editör.