• 20-10-2009, 00:17:34
    #1
    Merhabalar

    pop-up açtırdığım bir sayfa var ancak pencerenin ekranda center olması lazım js bilgim yok bilgisi olupta nasıl yapacağım hakkında paylaşmak isteyen olursa sevinirim

    büyük ihtimal kodların arasına center gibi birşey ekleyeceğim

    // JavaScript Document
    
    <!--
    function opendetailwindow() {
    window.open('','detailwindow','width=600,height=550,left=0,top=0,resizable=yes,menubar=no,location=yes,status=yes,scrollbars=yes');
    }
    // -->
    vereceğiniz fikiriler için şimdiden teşekkürler
  • 20-10-2009, 03:03:07
    #2
    <html>
    <head>
    <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
    function hadipencereac() {
    var iMyWidth;
    var iMyHeight;
    iMyWidth = (window.screen.width/2) - (75 + 10);
    iMyHeight = (window.screen.height/2) - (100 + 50);
    //Open the window.
    var win2 = window.open("sayfa.htm","Window2","status=no,heigh t=200,width=150,resizable=yes,left=" + iMyWidth + ",top=" + iMyHeight + ",screenX=" + iMyWidth + ",screenY=" + iMyHeight + ",toolbar=no,menubar=no,scrollbars=no,location=no, directories=no");
    win2.focus();
    }
    </SCRIPT>
    </head>
    <body>
    <A HREF="javascript:hadipencereac()">popup aç</a>
    </body>
    </html>
    hadipencereac fonksiyonuna sayfa olarak bir değişken atayarak, her seferinde farklı sayfa çağırabilirsin. misal:
    <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
    function hadipencereac(sayfa) {
    var iMyWidth;
    var iMyHeight;
    iMyWidth = (window.screen.width/2) - (75 + 10);
    iMyHeight = (window.screen.height/2) - (100 + 50);
    //Open the window.
    var win2 = window.open(sayfa,"Window2","status=no,height=200, width=150,resizable=yes,left=" + iMyWidth + ",top=" + iMyHeight + ",screenX=" + iMyWidth + ",screenY=" + iMyHeight + ",toolbar=no,menubar=no,scrollbars=no,location=no, directories=no");
    win2.focus();
    }
    </SCRIPT>
    çağırıken de: <A HREF="javascript:hadipencereac('a.htm')">popup aç</a> dersin, falan filan...
    ie8 ve ff de çalışıyor, diğerlerini bilmem. widht, height ayarlarsın artık.

    not: bi daha konu açarsan böyle bi başlık kullanma, hiç hoş olmamış. derdin neyse onu yaz, yardım edebilecek kişiler zaten cevaplar.
    ___________________________________________