ie rss besleme simgesi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ie rss besleme simgesi
2
●
601
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
ie rss besleme simgesi
16-10-2009, 12:32:36
#1
akincitr
sitede rss içeriği olmasına rağmen ie rss besleme simgesi yanmıyor. bunun nasıl dzüeltilebileceği konusunda bilgisi olan varmı şimdiden teşekkürler.
17-10-2009, 00:15:17
#2
LineBilisim
Bakınız r10.net için bu sayfada şöyle bir kod var..
Alıntı
<link rel="alternate" type="application/rss+xml" title="Google Fan Webmaster Forum RSS Feed" href="https://www.r10.net/external.php?type=RSS2" />
Siz tanımladınız mı RSS adresini kodlar arasına ?
17-10-2009, 09:58:37
#3
akincitr
teşekkürler ekliyorum bakalım sorunu çözebilecekmiyim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler