• 16-10-2009, 12:32:36
    #1
    sitede rss içeriği olmasına rağmen ie rss besleme simgesi yanmıyor. bunun nasıl dzüeltilebileceği konusunda bilgisi olan varmı şimdiden teşekkürler.
  • 17-10-2009, 00:15:17
    #2
    Bakınız r10.net için bu sayfada şöyle bir kod var..

    Alıntı
    <link rel="alternate" type="application/rss+xml" title="Google Fan Webmaster Forum RSS Feed" href="https://www.r10.net/external.php?type=RSS2" />
    Siz tanımladınız mı RSS adresini kodlar arasına ?
  • 17-10-2009, 09:58:37
    #3
    teşekkürler ekliyorum bakalım sorunu çözebilecekmiyim