• 12-01-2010, 05:22:50
    #10
    paylaşım için teşekkürler kardeşim emeğine sağlık ben 2*** kullanıyorum
  • 13-01-2010, 00:42:24
    #11
    kardeşim temanın görüntüsü güzel ama bence default butonları olmasaydı onları resimli yapsaydın çok güzel olurdu

    örnek vereyim şöyle olsa mesela



  • 13-01-2010, 00:54:38
    #12
    🌐 xvizyon ❤ r10
    kullanan bır arkadas lınk verebılırmı bır ınceleyelım detaylı olarak temayı , güzel temaya benzıyor emeklerıne sağlık başarılar dilerim...
  • 17-01-2010, 17:38:34
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben bu temanın yenisini yapiyorum simdi editliyecem yani biraz daha o default butonlarını kaldıracam bu sefer sade ve hoş olmasını sağlayacam biraz daha
  • 17-01-2010, 17:47:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Güzel tema. Canlı demo olsaydı daha iyi olurdu aslında ama teşekkürler.
  • 17-01-2010, 18:10:12
    #15
    canli demosunu ben size gösteriyim bu gece forumu kuruyum
  • 17-01-2010, 19:49:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    tamam tekrar teşekkürler ..