• 08-09-2009, 16:13:07
    #1
    Temayı gerekli klasöre atıyorum, admin panelinden aktif hale getiriyorum ancak değişmiyor, admin panelinden aynı yere yine geldiğimde tema ayarladığımda değil varsayılanda olmuş oluyor, ne yapmam lazım? Bir tek temada değil bütün temalarda aynısını yapıyor.
  • 08-09-2009, 20:52:44
    #2
    engine/data/config.php değerini chmod 666 yapın
  • 08-09-2009, 21:59:25
    #3
    666 zaten :/
  • 12-09-2009, 23:02:19
    #4
    Default tema içeriğini silin içerisine istediğiniz tema dosyalarını atın yada templates klasörünün chmod ayarını kontrol edin.
  • 14-09-2009, 17:12:34
    #5
    hangi tema şu an aktifse tema klasöründen onun adı ile yüklediğin tema klasörünün adını değiştir.:d

    değişik bir çözüm oldu sanırım.
  • 17-09-2009, 05:08:51
    #6
    Default tema gözükecek panelde, benim söylediğim daha kesin yol
  • 19-11-2009, 07:50:40
    #7
    yok usta ne yaptıysam değişmedi. bu 3. kez dle heveslenipte kurmam. hep temada takılıyorum. bi türlü çözümünü bulamadım. bu millet nasıl yapıyor anlamış değilim.