ben web_wiz_rte_v3 (yazı editörü) nü indirdim ve sitemin admin paneline kurdum.başlangıçta herşey çok güzel çalışıyordu.
editörde yazdığım karakterler normal çıkarken kaydet deyip databaseye baktığımda türkçe karakterler bozuk ve sitede de öyle.
sayfa dil kodlaması windows 1254 ama olmuyooor.Napabilirim?