vBulletin mı? WoltLab mı?
11
●4.285
- 23-08-2009, 22:58:29Sanırım bu sorunun cevabını burada daha iyi bulabilirim. Lisans almayı düşünüyorum fakat vBulletin mı yoksa WoltLab mı diye çok kararsız kaldım. Lütfen bu konuya cevap verecek arkadaşların her iki sistemi de kullanmış olup (+) ve (-) yönlerini yazarak cevap vermelerini temenni ediyorum. Teşekkürler.
- 15-09-2009, 20:51:17ben de ; woltlab kurulu bir site söylerseniz sevinirim pm ile ya da buradan.