• 23-08-2009, 22:58:29
    #1
    Sanırım bu sorunun cevabını burada daha iyi bulabilirim. Lisans almayı düşünüyorum fakat vBulletin mı yoksa WoltLab mı diye çok kararsız kaldım. Lütfen bu konuya cevap verecek arkadaşların her iki sistemi de kullanmış olup (+) ve (-) yönlerini yazarak cevap vermelerini temenni ediyorum. Teşekkürler.
  • 15-09-2009, 20:45:12
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WoltLab bilen pek yok bence database yönünden de vbulletin al
  • 15-09-2009, 20:47:31
    #3
    vbulletin konusunda daha fazla Türkçe destek bulabilirsin. Sorunlarını daha kolay çözersin. Woltlab kalitelidir ama destek konusunda sıkıntı yaşayabilirsin. Bugün en basitinden vbulletinde yaşadığınız sorunu googleda aradığınızda 100 lerce sonuç buluyosunuz
  • 15-09-2009, 20:48:56
    #4
    woltlab kurulu örnek bir site söylermisiniz görmedim sanırım hiç
  • 15-09-2009, 20:51:17
    #5
    ben de ; woltlab kurulu bir site söylerseniz sevinirim pm ile ya da buradan.
  • 15-09-2009, 20:56:24
    #6
    Misafir
    İkisini nasıl kıyaslayabiliyosunuz ?
  • 16-09-2009, 20:45:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ogame nin forumunun woltlab olması lazım
  • 17-09-2009, 02:48:04
    #8
    kendi sitesinden orjinal

    DEMO
  • 24-09-2009, 21:35:20
    #9
    Cevap veren herkese teşekkürler. Önümüzdeki ay büyük ihtimalle WoltLab lisans alıcam.