• 11-12-2009, 19:05:15
    #10
    ademaktepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada arkadaşlar yakında Asp.net eğitim setim çıkıyor. Sıfırdan ileri düzeye. Kitaplarda ve diğer setlerde anlatılmayan birçok şeyi anlatıyorum. Çıkınca r10 da duyuracağım.
    çıkınca haberimiz olsun ltfn...
  • 28-12-2009, 23:19:29
    #11
    tabiki 1 ay kadar bir zamanda çıkaracağım. Çıkınca asp.net ve eğitim bölümlerine yazacağım.
  • 18-01-2010, 01:44:13
    #12
    Adem bey'in eğitimleri çok iyidir arkadaş tavsiye ederim...
  • 31-01-2010, 06:33:48
    #13
    Görsel dersler dışında kursa gidebilirsin
    http://tutev.org.tr/eitimlerimiz/web...ama-kursu.html
    kitap istersende
    sefer algan ve zafer demirkol un kitabı güzel bence
  • 02-02-2010, 08:43:13
    #14
    Visual Studio 2010 Kullanarak C# İle Asp.net 4.0 Eğitim Setimi Alabilirsin

    www.aspnetegitimseti.com

  • 18-05-2010, 10:12:56
    #15
    aradaşlar site olarakta www.asp.net.tr yi önerebilirim.

    İyi Çalışmalar.
  • 19-05-2010, 17:38:55
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Adem Bey'in eğitim setini kesinlikle tavsiye ederim.

    www.aspnetegitimseti.com


    Saygılar
    Birol TÜRK
  • 20-05-2010, 13:57:22
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ademaktepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Visual Studio 2010 Kullanarak C# İle Asp.net 4.0 Eğitim Setimi Alabilirsin

    www.aspnetegitimseti.com


    adem hocanın setini aldım gayet ilgili ve yardımsever.Aslında ben php hayranıyım ve biliyorum.Fakat asp.net dilide işe girerken felan soruluyor.bu yüzden c# ve asp.net setini aldım izliyorum..net kodlama yaparken c# de ihtiyaç duyulan döngüler değişkenler metodlar hepsini anlatıyor bol örneklendirme ile.Bir çok konuyada ayrıntılıca değiniyor basit bot yapımı web.config ayarları global.asax ayarlarına vb vb.setten gayet memmunum yakın zamanda basit ama kurumsal tarzda scriptler yapıp genel bir bilgiyle php ye devam edeceğim.adem hocaya tekrar teşekkür ediyorum tavsiye ederim