ademaktepe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
C# ile asp.net'e başlamak
16
●8.253
- 28-12-2009, 23:19:29tabiki 1 ay kadar bir zamanda çıkaracağım. Çıkınca asp.net ve eğitim bölümlerine yazacağım.
- 31-01-2010, 06:33:48Görsel dersler dışında kursa gidebilirsin
http://tutev.org.tr/eitimlerimiz/web...ama-kursu.html
kitap istersende
sefer algan ve zafer demirkol un kitabı güzel bence - 02-02-2010, 08:43:13
- 18-05-2010, 10:12:56
- 19-05-2010, 17:38:55Üyeliği durduruldu
- 20-05-2010, 13:57:22Üyeliği durdurulduademaktepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adem hocanın setini aldım gayet ilgili ve yardımsever.Aslında ben php hayranıyım ve biliyorum.Fakat asp.net dilide işe girerken felan soruluyor.bu yüzden c# ve asp.net setini aldım izliyorum..net kodlama yaparken c# de ihtiyaç duyulan döngüler değişkenler metodlar hepsini anlatıyor bol örneklendirme ile.Bir çok konuyada ayrıntılıca değiniyor basit bot yapımı web.config ayarları global.asax ayarlarına vb vb.setten gayet memmunum yakın zamanda basit ama kurumsal tarzda scriptler yapıp genel bir bilgiyle php ye devam edeceğim.adem hocaya tekrar teşekkür ediyorum tavsiye ederim