Flash Logo Sorunu.
1
●401
- 04-08-2009, 11:34:08Arkadaşlar Ben Flash Yaptım Fakat İnternet explorerda Siyah Oluyo Flash yeri Açılmıyo...Mozillada Çalışıyo Bunun Sebebi Neden Olabilir.. Msnden Herkeze Sordum Çalışıyomu Sizde Die Hiç Bri Çaalışıyo dEmedi Herkez Mozillada Çalışıyo Ama dEdi...Cevap Bekliyorum ..Yardımlarınız İçn Tşklerimi Sunarım