• 16-03-2007, 11:52:19
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    s.a arkadaşlar ya belki forumda açılmış böyle bir konu ama ben bulamadım

    // Erkut AKTAŞ // Resmi Web Sitesi bu sitedeki resimler bölümünde ki gibi bir pop-up penceresi yapmak istiyorum nasıl yapabilirim ??
  • 16-03-2007, 22:48:27
    #2
    Yönetici onayı bekliyor
    yardım eden yok mu ?
  • 16-03-2007, 23:17:35
    #3
    ajax veya javascript ile yapılıyor onlar arama yap forumda olması lazım ajaxı.