• 20-07-2009, 10:36:25
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Abiler bi video sitem var. Sitede kodları kontrol ediyorum bi hata felan gözükmüyor. Sitede gidip geliyor "500 Internal Server Error" hatası verip duruyor.
    Sizce bunun sebebi nedendir ? çok acil yardıma ihtiyacım var..

    500 Internal Server Error
  • 20-07-2009, 11:00:14
    #2
    kontrol paneli üzerinden özel hata syfalarını kapatırsanız scriptin nerede ve neden hata verdiğini görebilirsiniz hata kodunu yazarsanız daha kolay yardımcı olabiliriz ama su an hata vermesi için milyonlarca sebeplerin arasından evliya gibi sundan hata veriyordur diyemeyiz maalesef. özel hata sayfalarını kapatmak gerekir bu durumlarda sonra htanın ne olduğuna göre bir çalışma ile devam edebiliriz
  • 20-07-2009, 11:15:01
    #3
    Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '8007000e'
    [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] System resource exceeded.
    /Default.asp, line 140
    hata buymuş fakat script normalde çalışıyor ara sıra gidip geliyor böyle..
    Default line 140 ise ;
    <%
    set oyun = server.createobject("ADODB.Recordset")
    son_SQL = "SELECT * FROM oyunlar ORDER BY oyun_id DESC"
    oyun.open son_SQL,db,1,3 - 140
    %>
    <% i = 0 %>
    <% y = 0 %>
    <% for y = 1 to 15
    if oyun.eof then exit for %>
  • 20-07-2009, 11:28:21
    #4
    access kullanım sıklığından dolayı kitleniyor olabilir ara sıra yapıyorsa bu access için normal birşey yoğun kullanıldıkça hatalar access in vazgeçilmezi maelesef :S
  • 20-07-2009, 11:30:29
    #5
    Misafir
    şuan bir sorun yok sitenizde
  • 20-07-2009, 11:31:31
    #6
    hatalar arasıra oluyor öyle çokta yoğun değil site zaten daha yeni günde 50 kişi felan giriyor en çok
  • 20-07-2009, 14:54:03
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sorun htaccess dosyasından kaynaklanıyor
    site adresinizi pm ile yollarmısın
  • 20-07-2009, 15:52:35
    #8
    PcDelisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun htaccess dosyasından kaynaklanıyor
    site adresinizi pm ile yollarmısın
    Konuyu okudunmu.
  • 20-07-2009, 16:54:35
    #9
    sorun halloldu arkadaşlar. nasıl yaptın demeyin bende bilmiyorum