Abiler bi video sitem var. Sitede kodları kontrol ediyorum bi hata felan gözükmüyor. Sitede gidip geliyor "500 Internal Server Error" hatası verip duruyor.
Sizce bunun sebebi nedendir ? çok acil yardıma ihtiyacım var..
500 Internal Server Error
Delleneceğim yaa
9
●776
- 20-07-2009, 11:00:14kontrol paneli üzerinden özel hata syfalarını kapatırsanız scriptin nerede ve neden hata verdiğini görebilirsiniz hata kodunu yazarsanız daha kolay yardımcı olabiliriz ama su an hata vermesi için milyonlarca sebeplerin arasından evliya gibi sundan hata veriyordur diyemeyiz maalesef. özel hata sayfalarını kapatmak gerekir bu durumlarda sonra htanın ne olduğuna göre bir çalışma ile devam edebiliriz
- 20-07-2009, 11:15:01Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '8007000e'
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] System resource exceeded.
/Default.asp, line 140
hata buymuş fakat script normalde çalışıyor ara sıra gidip geliyor böyle..
Default line 140 ise ;
<%
set oyun = server.createobject("ADODB.Recordset")
son_SQL = "SELECT * FROM oyunlar ORDER BY oyun_id DESC"
oyun.open son_SQL,db,1,3 - 140
%>
<% i = 0 %>
<% y = 0 %>
<% for y = 1 to 15
if oyun.eof then exit for %>