• 17-07-2009, 15:45:16
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar,
    Netbeans kurulumunda istediği JDK için hem Sun hem Netbeans sitesinden JDK indirdim, kabul etmedi, ne dersiniz?

    Netbeans'in çok övgüsünü duydum herşeyden önce Sun'ın onurlandırdığı bir marka haline gemiş durumda, ide olarak bunu kullanmak istiyorum Java - C++ - PHP konularında.

    Teşekkürler.
  • 17-07-2009, 16:48:28
    #2
    ss koyabilirmisin?
    <kd>Problemi görmek açısından</kd>
  • 17-07-2009, 18:29:30
    #3
    jdk-1_5_0_15-windows-i586-p.exe bunu indir
    netbeans-6.1-ml-javaee-windows.exe

    Sistemi kurarken ingilizce yap bölge ve dil seceneklerinden keza netbeans ile calısırkende ingilizce yapman gerekecek. Sadece bölgesel dil seceneklerinden Bölgesel seceneklerden Türkçe'yi İngilizce yapman yeterli..