Selamlar,
Netbeans kurulumunda istediği JDK için hem Sun hem Netbeans sitesinden JDK indirdim, kabul etmedi, ne dersiniz?
Netbeans'in çok övgüsünü duydum herşeyden önce Sun'ın onurlandırdığı bir marka haline gemiş durumda, ide olarak bunu kullanmak istiyorum Java - C++ - PHP konularında.
Teşekkürler.
Netbeans kurmaya çalışıyorum JDK problemi
2
●960
- 17-07-2009, 15:45:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 17-07-2009, 18:29:30jdk-1_5_0_15-windows-i586-p.exe bunu indir
netbeans-6.1-ml-javaee-windows.exe
Sistemi kurarken ingilizce yap bölge ve dil seceneklerinden keza netbeans ile calısırkende ingilizce yapman gerekecek. Sadece bölgesel dil seceneklerinden Bölgesel seceneklerden Türkçe'yi İngilizce yapman yeterli..