• 10-06-2024, 11:16:33
    #1
    ERP programının bir tablosuna temporal table oluşturmaya çalışıyorum. Aşağıdaki şekilde create etmeye çalıştığımda bu hatayı alıyorum.

    ID kısmını çıkarıyorum bu sefer de primary key lazım diye kızıyor.

    SYSTEM_VERSIONING OFF yapayım diyorum syntax hatası var diyor


    Konu ile ilgili bilgisi olan var mı?
  • 10-06-2024, 15:24:27
    #2
    CREATE TABLE dbo.Employee (
    [EmployeeID] INT NOT NULL PRIMARY KEY CLUSTERED,
    [Name] NVARCHAR(100) NOT NULL,
    [Position] VARCHAR(100) NOT NULL,
    [Department] VARCHAR(100) NOT NULL,
    [Address] NVARCHAR(1024) NOT NULL,
    [AnnualSalary] DECIMAL(10, 2) NOT NULL,
    [ValidFrom] DATETIME2 GENERATED ALWAYS AS ROW START,
    [ValidTo] DATETIME2 GENERATED ALWAYS AS ROW END,
    PERIOD FOR SYSTEM_TIME(ValidFrom, ValidTo)
    )
    WITH (SYSTEM_VERSIONING = ON (HISTORY_TABLE = dbo.EmployeeHistory));

    tabloyu oluştururken yanında history tablosunu oluşturman lazım.yukarıdaki örnekteki gibi
  • 11-06-2024, 09:07:51
    #3
    VEDANTA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CREATE TABLE dbo.Employee (
    [EmployeeID] INT NOT NULL PRIMARY KEY CLUSTERED,
    [Name] NVARCHAR(100) NOT NULL,
    [Position] VARCHAR(100) NOT NULL,
    [Department] VARCHAR(100) NOT NULL,
    [Address] NVARCHAR(1024) NOT NULL,
    [AnnualSalary] DECIMAL(10, 2) NOT NULL,
    [ValidFrom] DATETIME2 GENERATED ALWAYS AS ROW START,
    [ValidTo] DATETIME2 GENERATED ALWAYS AS ROW END,
    PERIOD FOR SYSTEM_TIME(ValidFrom, ValidTo)
    )
    WITH (SYSTEM_VERSIONING = ON (HISTORY_TABLE = dbo.EmployeeHistory));

    tabloyu oluştururken yanında history tablosunu oluşturman lazım.yukarıdaki örnekteki gibi
    yani mevcuttaki bir tabloya history oluşturamıyoruz doğru mu anladım? İlla ilk defa create edilirken mi oluşturmak lazım ?