• 10-07-2009, 14:59:32
    #1
    Reveloper
    Merhaba oyun sitem var 10 saniye reklam gözükecek 10 saniyenin sonunda oyunu gösterecek
    <script type="text/javascript">
    setTimeout('gizle()',10000);
    function gizle() {
    var x=document.getElementById('birinci').style;
    var y=document.getElementById('ikinci').style;
    if(x.display=='block') { x.display='none'; y.display='block'; }
    else { x.display='block'; y.display='none'; }
    }
    </script>
    <div id="birinci" style="display:block;">
    Oyun Yükleniyor...
    </div>
    <div id="ikinci" style="display:none;">
      <embed src="'.$r['oyun'].'" width="568" height="430" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" menu="false"></embed>
    </div>
    Kırmızı alan 10 saniyeden sonra çıkan oyun bölümü olacak ancak kodu bir türlü çalıstıramadım?
  • 10-07-2009, 18:17:41
    #2
    Reveloper
    Sorunu Çözdüm Arkadaşlar Teşekkürler.
    Bir sorunum daha var
    <script>
    var Saniye = 10;   // set the Saniyeonds
    var Dakika = 00;   // set the Dakikautes
    function countDown() {
      Saniye--;
      if (Saniye == -01) {
        Saniye = 59;
        Dakika = Dakika - 1;
      } else {
       Dakika = Dakika;
      }
    if (Saniye<=9) { Saniye = "0" + Saniye; }
      time = (Dakika<=9 ? "0" + Dakika : Dakika) + " Dakika  " + Saniye + " Saniye ";
    if (document.getElementById) { theTime.innerHTML = time; }
      SD=window.setTimeout("countDown();", 1000);
    if (Dakika == '00' && Saniye == '00') { Saniye = "00"; window.clearTimeout(SD); }
    }
    function addLoadEvent(func) {
      var oldonload = window.onload;
      if (typeof window.onload != 'function') {
        window.onload = func;
      } else {
        window.onload = function() {
          if (oldonload) {
            oldonload();
          }
          func();
        }
      }
    }
    addLoadEvent(function() {
      countDown();
    });
    </script>
    <style>
    .timeClass {
      font-family:arial,verdana,helvetica,sans-serif;
      font-weight:normal;
      font-size:10pt;
    }
    </style>
    <table width="100%">
     <tr><td width="100%" align="center"><span id="theTime" class="timeClass"></span></td></tr>
    </table>
    Bu kod geri sayım kodu ancak ben sadece saniye olsun istiyorum yani;
    "00 dakika 10 saniye" yerine "10 saniye" yazmasını istiyorum. Nasıl olabilir?


    Bu sorunuda hallettim Teşekkürler.
  • 30-05-2010, 22:42:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, reklam kodunu nereye koyacağız ?
  • 31-05-2010, 02:35:17
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    time = (Dakika<=9 ? "0" + Dakika : Dakika) + " Dakika  " + Saniye + " Saniye ";
    yukarıdaki satırı aşağıdaki ile değiştirirsen 00 dakika yazmaz:

    time = Saniye + " Saniye ";