• 03-03-2007, 21:18:43
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    arkadaslar 2-3 bin dolar sermeya miz var adam akilli oturup yazacak tasarimcilar aramaktayim okey 1001 yavla pniker vs ayridiğımız ciro 3 bin dolar en fazla ilgilenenler ser5dar6@hotmail.com dan bana ulaşsınlar.. teşekkürler iyi çalışmalar
  • 17-03-2007, 20:55:16
    #11
    SaTuRN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yav o kadar zormu? neden bu kadar zor. ben oturup visual basic te okey oyunu yazdım mesela.. (bilgisayara karşı oynanan cinsten) flash, action script te biliyoduk bi zamanlar.. ama tutturdunuz bi javada java.. hayır birisi ışığı gösterse hemen yazmaya başlıycam.. kolay olmayabilir.. ama bizler napıyoruz bişey yapmak için önce başkasının yapmasını bekliyoruz. eee kimse yapmayınca.. küllüyen taklidiz vesselam... o nedenledirki oyun siteleri bir kaç tane..
    tabii ki flashta olabilir ama online oyunlarda java daha iyidir görsel dir sayfanın yenilenmesi gerekmez oyunlarda flashtan ve html bence çok daha iyi ama hotscripts.com a baktım ben geçen yok yok yok yahu kimse satmazmı ama bi ara okey.gen.tr nin scriptini decode etmiştim
  • 27-03-2007, 23:00:15
    #12
    aslında banada lazim varmı yazabilecek yada elinde olan ark$