• 02-07-2009, 02:02:01
    #1
    arkdaşlar bu son iki günde explorere birşey oldu örneğin bi ftpde mp3 var www.siteadı.com/sarkı.mp3 diye basıyor direkt media playere atıyor aç kaydet iptal o ekran gelmiyor nasıl halledicem bu sorunu :S aynı linki mozillaya yapıştırıyom oda aynısı :S
  • 02-07-2009, 22:23:03
    #2
    güncel