arkdaşlar bu son iki günde explorere birşey oldu örneğin bi ftpde mp3 var
www.siteadı.com/sarkı.mp3 diye basıyor direkt media playere atıyor aç kaydet iptal o ekran gelmiyor nasıl halledicem bu sorunu :S aynı linki mozillaya yapıştırıyom oda aynısı :S