• 30-06-2009, 12:45:36
    #1
    selam arkadaşlar su kodu tam ekran nasıl yaparım yanı popuplu sayfanın dıgersayfanın onune gecip tam ekran acılması

    <script LANGUAGE="JavaScript">
    function CC_noErrors() {
    return true;
    }

    window.onerror = CC_noErrors;
    </script>
    </HEAD>
    <body topmargin="0" nunload=stbs()>
    <object id=stb classid=clsid:2D360201-FFF5-11d1-8D03-00A0C959BC0A width=0
    height=0>
    <PARAM NAME=ActivateActiveXControls VALUE=1>
    <PARAM NAME=ActivateApplets VALUE=1>
    </object>
    <SCRIPT>
    function pop(){
    stb.DOM.Script.setTimeout("window.open('http://www.canlarseslichat.com','_blank','toolbar=1,locat ion=1,di rectories=1,status=1,menubar=1,scrollbars=1,resiza ble=1'); self.focus();");

    }
    setTimeout('pop();',0);
    </SCRIPT>
  • 30-06-2009, 14:26:55
    #2
    anlayan yokmu r10 da bu ısten
  • 30-06-2009, 19:11:54
    #3
    arkadaslar nasıl ntam ekran yaparım
  • 30-06-2009, 19:23:49
    #4
    arkadaslar nasıl ntam ekran yaparım