makro adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
saçmalığın daniskası
16
●792
- 11-02-2024, 13:41:30Bir ay boyunca farklı bir yerde çalışsanız en dip 17.000 TL kazanabilecekken bu işi yaparak bir ayda 10.000 TL kazanmanız bana mantıklı gelmiyor açıkçası. Kaldı ki ekip diyorsunuz, iki kişi olduğunu düşünsen bir aylık çalışma için kişi başı 5.000 TL gerçekten çok az değil mi? Ortalama (Personel Giderleri X 2) + Vergiler (Gelir / K.d.v. vb.) gibi basit bir formülle fiyat verebilirsiniz.OnetTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer yandan bu proje için 1 aylık çalışma süresi gerekmeyebilir, elinizde daha önce yazılmış aynı tür projenin kodları olabilir, deneyim/referans sebebiyle çalışmayı kabul edilmiş olabilirsiniz. Bu durumlar farklı tabi. Yaptığınız iş çok kıymetli, ömür boyu öğrenim gerektiriyor. Emeğinizi, birikiminizi (başlangıç seviyesinde bile olsanız) basite almayın lütfen.
Bol kazançlı günler
- 15-02-2024, 00:15:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kusura bakmayın da hata sizde 1 ay harcayacağınız bir iş için en az 100 bin tl istemeniz gerekirken 10'da bir isterseniz. Sonuç saçma sapan insanların ithamlarıyla uğraşırsınız. Tabi sizde bu işi ayağa düşüren ucuz hazırcı ve güvenilmez gözükmeniz normaldir.
- 16-02-2024, 16:05:56Boş boş konuşmayın şirket değiliz öğrenciyiz tabi bu fiyata yapacağızuzeyiray06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2024, 23:16:11Öğrenciysen daha fena yarım yumalak iş teslim edeceğin kesin gibi o zaman 10 bin lira çok fazla sana... adam haklıOnetTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2024, 01:35:41uzeyiray06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam projelerimiz belli yapabildiklerimiz belli sizin gibi gelip milleti trigirlamıyoruz boş boş zaten çalışacağımız adam başkasını doldırmış parasını vermemiş kimin ne olduğu belli - 01-04-2024, 14:15:16kim kimi doldurmuş yazdıklarından bir şey anlamadımOnetTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle