Şirket bazında bişe yapmadığımız yani daha kendi şirketimizi açmadığımız için böyle hocam siz ne derdindiz peki
Bir ay boyunca farklı bir yerde çalışsanız en dip 17.000 TL kazanabilecekken bu işi yaparak bir ayda 10.000 TL kazanmanız bana mantıklı gelmiyor açıkçası. Kaldı ki ekip diyorsunuz, iki kişi olduğunu düşünsen bir aylık çalışma için kişi başı 5.000 TL gerçekten çok az değil mi? Ortalama (Personel Giderleri X 2) + Vergiler (Gelir / K.d.v. vb.) gibi basit bir formülle fiyat verebilirsiniz.
Diğer yandan bu proje için 1 aylık çalışma süresi gerekmeyebilir, elinizde daha önce yazılmış aynı tür projenin kodları olabilir, deneyim/referans sebebiyle çalışmayı kabul edilmiş olabilirsiniz. Bu durumlar farklı tabi. Yaptığınız iş çok kıymetli, ömür boyu öğrenim gerektiriyor. Emeğinizi, birikiminizi (başlangıç seviyesinde bile olsanız) basite almayın lütfen.
Bol kazançlı günler