• 08-02-2024, 22:37:00
    #1
    .net ile proje istiyor
    bende:
    Hocam asp.net mvc ile bu siteyi size yapabilrim temayı sıfırdan oluşturup backendini ekibimle yazıp anahtar teslim yapabilirim
    satın alma işlemleri, api entegrasyonları hepsi içinde 1 ayda halledirim ayrıca sürekli iletişimde kalıp tema kısmında 5 revize hakkı ile
    Toplam = 12 000₺ yerine 10 000₺ karşılığında yapabilirim. Ödemenin tamamını proje teslim sonrasında yapabilirsiniz

    Adama bunu yazıyorum bana yazdığı şey tek sayfa için bu kadar istenir mi nerde yaşıyoruz diyor e git chatgpt ye yaptır o zaman saçmalığa bak
  • 08-02-2024, 22:38:03
    #2
    az bile demişsiniz hocam.
  • 08-02-2024, 22:39:43
    #3
    Kendisi yazsın ChatGPT'ye o halde
  • 08-02-2024, 22:43:52
    #4
    kendinizce haklısınız ama unutmayın bu piyasada ciddi manada halen daha 1500tlye site yapanlar var ve gerçekten yapıyorlar. ben anlamadım bu işi
  • 08-02-2024, 22:47:23
    #5
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendinizce haklısınız ama unutmayın bu piyasada ciddi manada halen daha 1500tlye site yapanlar var ve gerçekten yapıyorlar. ben anlamadım bu işi
    hocam piyasayı öldürüyorlar wordpress sitesi olsa neyse
  • 08-02-2024, 22:54:58
    #6
    Nasıl bir site bilmiyorum ama tasarımına kadar yapıyorsanız 10bin bile az zaten.
    İşi kaybettiğinize de kafayı takmaya değmez. Neden bilmiyor musunuz? Bu tür adamlar sana 10bin verse bile insanı hayattan soğutur. Kazandığınız paraya lanet edersiniz.
  • 08-02-2024, 22:56:58
    #7
    bişey sorucam. yaşadığınız bu durumu buraya yazmanızdaki amaç yada bunun size kattığı nedir?
    kötü anlamda sormuyorum.
    uzun zamandır forumda sürekli böyle konulara denk geliyorum.
    hepimiz olumsuz deneyimler yaşıyoruz ama bunları buraya taşımanın zaman kaybından başka size ne gibi bir faydası oluyor açıklarsanız bende bilmek isterim.
  • 08-02-2024, 22:59:42
    #8
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bişey sorucam. yaşadığınız bu durumu buraya yazmanızdaki amaç yada bunun size kattığı nedir?
    kötü anlamda sormuyorum.
    uzun zamandır forumda sürekli böyle konulara denk geliyorum.
    hepimiz olumsuz deneyimler yaşıyoruz ama bunları buraya taşımanın zaman kaybından başka size ne gibi bir faydası oluyor açıklarsanız bende bilmek isterim.
    Piyasa analizi insanların düşüncesi okuyorsunuz hocam bedava deneyim harici olarak bu adam r10da ve beni engellemiş mesaj yazmama bile izin vermemiş olay bu
  • 09-02-2024, 17:26:48
    #9
    Asgari ücretin bile 17.000 TL olduğu bir dönemde ekip ile 1 ayda teslim edilecek (Api entegrasyonu + Satın alma işlemleri + 5 revize) bir projeye 10.000 TL fiyat teklifi vermek ve sonrasında "piyasayı öldürüyorlar" demek .