bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bişey sorucam. yaşadığınız bu durumu buraya yazmanızdaki amaç yada bunun size kattığı nedir?
kötü anlamda sormuyorum.
uzun zamandır forumda sürekli böyle konulara denk geliyorum.
hepimiz olumsuz deneyimler yaşıyoruz ama bunları buraya taşımanın zaman kaybından başka size ne gibi bir faydası oluyor açıklarsanız bende bilmek isterim.
Piyasa analizi insanların düşüncesi okuyorsunuz hocam bedava deneyim harici olarak bu adam r10da ve beni engellemiş mesaj yazmama bile izin vermemiş olay bu