• 12-06-2009, 02:52:11
    #1
    smf utf 8 arnavutça yüklü. arapça yazıldığında karakterler bozuluyor bunu bozultmadan ekletme şansımızvar mı?
  • 28-06-2009, 17:45:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Forum utf-8 olarak gözükse bile genellikle veritabanındaki tablolar o sete dönüşmüyor.
    Smf nin kurulu olduğu database'e girerek teker teker tüm tabloları utf8_general_ci olarak ayarlayın sorun çözülecektir.
  • 29-06-2009, 09:33:39
    #3
    teşekkürler.
  • 29-06-2009, 15:04:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Rica ederim