arapça karakter hatası - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
arapça karakter hatası
3
●
620
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
arapça karakter hatası
12-06-2009, 02:52:11
#1
amacdizayn
smf utf 8 arnavutça yüklü. arapça yazıldığında karakterler bozuluyor bunu bozultmadan ekletme şansımızvar mı?
28-06-2009, 17:45:06
#2
forumtex
Üyeliği durduruldu
Forum utf-8 olarak gözükse bile genellikle veritabanındaki tablolar o sete dönüşmüyor.
Smf nin kurulu olduğu database'e girerek teker teker tüm tabloları utf8_general_ci olarak ayarlayın sorun çözülecektir.
29-06-2009, 09:33:39
#3
amacdizayn
teşekkürler.
29-06-2009, 15:04:45
#4
forumtex
Üyeliği durduruldu
Rica ederim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler