ayışığı teması
4
●670
- 04-06-2009, 17:37:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.@mucurum xhtml hataları yüzünden yapımcıdan temanın düzenlenmesi istendi
rallyproco da web'i bıraktığı için ilgilenmedi.
Dosyayı Pm.'liyorum sana
- 04-06-2009, 19:52:37teşekkür ederim peki bu xhtml hataları bir soruna neden olur mu bende ayrıca gönderdiğiniz dosya orjinal ayışığımı edit vs. mi bakmaya henüz fırsatım olmadıdanecromander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2009, 00:41:39mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya tabi google temiz kodları daha çok seviyor
dosya orjinal şu an nerden indirdiğimi hatırlamıyorum ama
bir problem yok. 5 renkli ayışığı olması lazım.
