• 24-09-2023, 22:16:00
    #1
    Merhaba,

    Expo ile yapmış olduğum ve yeni bir sürüm yayınlamak istediğim bir projem var.

    App.json da "versionCode": 2 yapmama rağmen expo.dev 'de version code 1 görünmekte. Bu nedenle de Google Console yükleme yapmak istediğimde "1 sürüm kodu daha önce kullanıldı. Başka bir sürüm kodunu deneyin." hatası almaktayım.

    İlgili durumla daha önce karşılaşan oldu mu, nasıl aştınız bilgi ve desteklerinizi rica ederim.

    Teşekkürler.
  • 24-09-2023, 22:21:24
    #2
    Versioncode u Android klasörü içerisinde aratın, Manuel olarak 2 yapın.
  • 24-09-2023, 22:36:16
    #3
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Versioncode u Android klasörü içerisinde aratın, Manuel olarak 2 yapın.
    expo olması nedeniyle android klasörü oluşturulmamakta. O sebeple maalesef bu güncellemeyi yapamıyorum.
  • 24-09-2023, 22:56:39
    #4
    eas.json içerisinde aşağıdaki güncellemeleri yaptığımda konu sorunu çözdüm. Daha önce karşılaşacak olanlara ek bilgi olması dileğiyle

    "autoIncrement": true ilgili problemi çözdü.


        "production": {
          "channel": "production",
          "autoIncrement": true
        }