• 22-05-2009, 23:07:40
    #10
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kımseye verdirmedim sadece kendim verdim.
    peki 1 kere verdiğinde sen -22 mi oluyor
  • 03-06-2009, 02:23:49
    #11
    tartışmanızı bölmek isdemem ama bende pm alabilirmiyim
  • 12-06-2009, 22:05:52
    #12
    Pm alabılırmıyım
  • 12-08-2009, 17:18:54
    #13
    PHP - WORDPRESS - YAZILIM
    pm istiyorum
  • 12-08-2009, 19:57:23
    #14
    Pm alabilir miyim
  • 12-08-2009, 22:46:35
    #15
    bende alabilirmiyim