Alıntı
Forumicon Başıma Bela Oldu
1
●441
- 20-05-2009, 13:01:53Forumicon eklentisini kurayım dedim, indirdim chmod ayarlarını yaptım tüm gerekli olan düzenlemelerden sonra plugini aktif et dedim ve bir hata geldi.
daha sonra eklentiyi kaldırayım dedim ve yönergeleri takip ederek chmodları eski ayarlara getirdim ve panele baktım sağlıklı olarak kurulmadığı için plugin pasifleştiremiyorum da o zaman ftp den sileyim dedim, bir baktım eklenti yüzünden tüm forumların başındaki status iconlar uçmuş çok geniş hata veren (kurulmadığı için urlsi girilmediki resimlerin)iconlar gelmiş, bende phpmyadmin den icon sütununu sildim yine hiçbir değişiklik yok bunu çözen biri yok mu acaba çok önemli dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan oldum... - 20-05-2009, 15:11:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İkon eklenmemiş diyor yani mysql a bir veri gitmemiş.
Admin paneline giriş yapabiliyormusunuz?