• 20-05-2009, 00:37:14
    #10
    deChiffre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden ve nasıl?
    PhpMyadmin 'e giriş yap.

    Sol taraftaki veritabanı adına tıkla.

    Sonra sağ tarafta açılan bölümde yukarıda bulunan export (türkçesi dönüştür olabilir.) butonuna tıkla.

    sonra select all (tümünü seç) 'a tıkla.

    alt taraftan dosya olarak kaydeti seç.

    En son go veya git butonuna tıkla.

    Dosyayı kaydetmen için soracaktır.
  • 20-05-2009, 00:37:36
    #11
    Phpmyadminden dışarı aktar yada EXPORT sekmesinden tabloyu seç. Altta git yada go ya tıkla. sana direkt kodları verir.
  • 20-05-2009, 00:45:59
    #12
    dediğiniz şekilde bana tabloyu veriyor..
    ve tablonun içindeki db kayıtlarını veriyor..
    ben ise o tabloyu oluşturmak için kullandığım sql sorgusunu görmek istiyorum..
  • 20-05-2009, 00:47:52
    #13
    dostum o kodların kod olan il satırlarına bak CREATE TABLE şeklinde başlayan bir kod satırı olacak. Orada ilk önce tabloyu oluşturur sonra INSERT INTO ile kayıtları ekler. Senin işini CREATE table şeklinde başlayan kod görür.
  • 20-05-2009, 00:49:32
    #14
    Tablo yapısı: `tag`
    --

    CREATE TABLE IF NOT EXISTS `tag` (
    `id` int(11) NOT NULL auto_increment,
    `baslik` text,
    `tr` text,
    `tarih` datetime default NULL,
    PRIMARY KEY (`id`)
    ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=utf8 AUTO_INCREMENT=4768 ;

    --
    -- Tablo döküm verisi `tag`
    --

    INSERT INTO `tag` (`id`, `baslik`, `tr`, `tarih`) ;


    bu sanırım?
    bunu nasıl çalışır hale getiririm acaba?
  • 20-05-2009, 00:55:47
    #15
    CREATE TABLE IF NOT EXISTS `tag` (
    `id` int(11) NOT NULL auto_increment,
    `baslik` text,
    `tr` text,
    `tarih` datetime default NULL,
    PRIMARY KEY (`id`)
    ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=utf8 AUTO_INCREMENT=4768 ;

    İşte bu sadece tabloyu yaratır içi boş olarak. Gireceğin id lerin 1 den başlamasını istersen AUTO_INCREMENT kısmını devam edecek id yi girerek ayarla.
  • 20-05-2009, 01:01:33
    #16
    oldu sanırım hocam..
    bakayım eğer tabloya veri kaydediyorsa sağlam demektir..
    çok teşekkür ederim..
    ikinize de ++