• 17-05-2009, 18:26:21
    #10
    Üyeliği durduruldu
    superduper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    yeni logonun böyle olacağını sanıyordum
    keşke böyle olsa daha cazibeli duruyor
  • 17-05-2009, 18:30:21
    #11
    Üyeliği durduruldu
    GazYAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke böyle olsa daha cazibeli duruyor
    he yıllardır sırtını gosteriyordu birazda yuzunu gorelim
  • 17-05-2009, 19:15:47
    #12
    Üyeliği durduruldu
    pek fark yok :S
  • 17-05-2009, 19:18:39
    #13
    önemli olan logo değil,içeriği gelişsin,hatalar düzeltilsin (çökme hatası gibi)..
  • 17-05-2009, 19:23:26
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kuyrukta ateşleme yapmışlar o kadar
  • 17-05-2009, 21:15:26
    #15
    Güvenlik Açıkları ve Çökmeler olmadıktan sonra sorun yok.
  • 17-05-2009, 23:48:56
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Fazla bir fark yok gibi.

    Google Chrome tek geçerim
  • 18-05-2009, 00:04:08
    #17


    yeni logo bu olacakmış
  • 18-05-2009, 00:24:55
    #18
    JPR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    yeni logo bu olacakmış
    kullanıcı sayısnıda patlama olacağı kesin.