• 15-05-2009, 21:59:48
    #1


    Norveçli web tarayıcısı üreticisi Opera, aynı isimli tarayıcının 10. sürümünün ilk alfası yayımladı.

    Bu sürümde, yeniden elden geçirilmiş tarayıcı motoru Presto 2.2 devreye giriyor. Presto 2.2’nin, ortalama yüzde 30’luk performans artışının yanında daha fazla güvenlik ve istikrar sunacağı iddia ediliyor. Buna ek olarak Opera 10, tarayıcıların kâbusu olan ACID-3 testini hatasız bir şekilde tamamlıyor.

    Artık tarayıcı otomatik güncelleme özelliğine de sahip. Bütünleşik e-posta istemcisi de geliştirildi ve böylece HTML postaların da doğru görüntülenmesi sağlandı. Yapıla tüm değişikliklerin listesini buradan öğrenebilirsiniz.

    İndirmek İçin TIKLAYIN

    İnceleme:Arkadaşlar program gerçekten çok hızlı.Kullanmanızı tavsiye ediyorum.Sayfaları gerçekten iyi açıyor.Yeni motor sayesinde performans çok artmış.İlerde bu motor optimize edileceğini ve performansın daha da artacağını düşünüyorum.
  • 15-05-2009, 22:03:12
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eyw.. bilgi için saolsın
  • 16-05-2009, 00:18:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Süpersin hocam benim AŞKIM sürüm çıkarmış demekki Firefox İE hepsi yalan
  • 16-05-2009, 01:42:49
    #4
    _halil_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süpersin hocam benim AŞKIM sürüm çıkarmış demekki Firefox İE hepsi yalan
    Aynen, aşkımın yeni versiyonu hemen güncelliyorum yeni versiyona
  • 16-05-2009, 01:48:27
    #5
    Ee bu mantığa göre benim eski aşkım o halde onu ff ile aldattım hiç de pişman olmadım

    Hayırlı olsun Opera severlere.
  • 16-05-2009, 02:51:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tşkler hocam sanada hayırlı olsun bizi aşkımızla başbaşa bırakın
  • 16-05-2009, 21:13:32
    #7
    baba bırakın bu işi netscape tektir bir numaradır. Microsoft Kafa Tutan Başka Firma Varmı?
  • 16-05-2009, 21:14:51
    #8
    tam kararlı sürümü çıkana kadar beklemek lazım