Django Kurulum Sorunu
3
●953
- 13-05-2009, 00:42:58Arkadaşlar yeni Python örenmeye başladım.Django kurmaya çalışıorum. Djagon-1.0-alpha versiyonunu indirdim.ancak setup.py dosyasını tıklayınca açılmıyor.Siyah bir pencere hemen görünüp kayboluyor.Diğer versiyonları da indirdim aynı şey oldu.Ne yapmam gerek bir yardım edin lütfen.
- 14-05-2009, 07:15:20Üyeliği durdurulducmd açıp o dosyayı command penceresinde çalıştırarak hata mesajını görebilir misin?
- 16-05-2009, 20:23:36hata halloldu sağaolsın yine deJohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle