• 13-05-2009, 00:42:58
    #1
    Arkadaşlar yeni Python örenmeye başladım.Django kurmaya çalışıorum. Djagon-1.0-alpha versiyonunu indirdim.ancak setup.py dosyasını tıklayınca açılmıyor.Siyah bir pencere hemen görünüp kayboluyor.Diğer versiyonları da indirdim aynı şey oldu.Ne yapmam gerek bir yardım edin lütfen.
  • 14-05-2009, 07:15:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    cmd açıp o dosyayı command penceresinde çalıştırarak hata mesajını görebilir misin?
  • 16-05-2009, 20:23:36
    #3
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cmd açıp o dosyayı command penceresinde çalıştırarak hata mesajını görebilir misin?
    hata halloldu sağaolsın yine de
  • 14-07-2009, 12:39:16
    #4
    konsolden python setup.py install yaz.