joomla yı kurulumu yaptım sonra installation dosyasını siliniz felan dedi sildiğimde ise...
"Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL"
hatası veriyor ne yapmam gerek acaba?
Joomla kurulumda hata yardım..
1
●325
- 03-05-2009, 21:32:30bu hatanın installation klasörü ile ilgili bir hatası yok, configuration.php dosyasını oluşturmanız lazım. Kolay gelsiin.
size kurulum sonunda verilen bilgileri configuration.php ye yapıştırmanız lazımdı. Eğer oo bilgiler elinizde yoksa iletişim bilgilerimde msn adresim var ulaşırsanız yardımcı olurum.