• 25-04-2009, 12:41:15
    #1
    Hostun asp desteği yok. Asp dosyaları html formatına çevirdim ve dosya yollarınıda düzenledim. Ancak db miz çalışmıyor. Hostingle alakalı birşey mi yoksa bir yerde hata mı yapıyorum...
  • 25-04-2009, 12:44:34
    #2
    hostun ASP desteği yoksa MDB dosyası çalışmaz, ayrıca html dosyadan MDB dosyasını çağıramazsın
  • 25-04-2009, 13:05:45
    #3
    arkadaşım HTML düz metindir sunucu taraflı bi sistem degildir fakat asp sunucu taraflı çalışır yani sunucuda düzenlenir kullanıcıya html olarak çıkartılır php de ve diyer bir çok dil de aynı şekildedir

    html in login üyelik vs. gibi işlemleri yoktur sen ne yazarsan o çıkar
  • 25-04-2009, 18:50:10
    #4
    olmayacak bi şeyi başarmanın yolunu mu arıyosun arkadaşım.
    veri tabanına bağlanman için ya asp, php vs. gibi scriptler kullanman lazım.
  • 25-04-2009, 18:52:45
    #5
    Misafir
    Asp kodlar işlem kısmıdır. Html kodlar ise görünüm kısmıdır. Sayfanın uzantısını html yaptığınızda görünüm kısmı gözükür ve veriler gelmez. Sizde sayfa çalıştı zannedersiniz, halbuki çalışmamaktadır. Asp siteleri html gösteren kişilerin hostları asp desteklemekte ve 404.asp sayfası yardımıyla sitelerini html göstermekteler. O şekilde gösterilmez. Ayrıca asp destekli hostta mdb'yi yazma izni olan özel klasöre koymalısınız çalışması için.