• 07-02-2007, 17:01:04
    #1
    öncelıkle slm arkadaslar ben suanda bir alışveriş sitesi üzerınde calısıyorum bir cookies ürün sepeti kaydettiriyorum fakat en fasla 20 kalem ürün girebiliyorum 21 gectiğim vakit cookiesten 22 üründen bir tanesini siliyor bu konuda yardımcı olurmusunuz bunun bir kayıt sınırı varmı acaba
  • 07-02-2007, 19:25:58
    #2
    walla pek falza bişi anlayamadım için bişi diyemicem biraz daha açarsan kod verirsen yardımcı olmaya çalısırım
  • 07-02-2007, 19:35:14
    #3
    bildiğim kadarı ile bi kullanıcıya en fazla 20 adet cookie ekleyebiliyorsun bence başka bi yolunu bulmalısın
  • 08-02-2007, 11:14:29
    #4
    rain arkadasım assada kodu yazdım acil yardımcı olursan sevırınırım

    <%
    Dim b(5000)
    items=0
    i=0

    For Each cookie in Request.Cookies
    If InStr(cookie,"ShopCard") then
    If Request.Cookies(cookie)>0 Then
    a = Split(cookie, "ShopCard")
    b(i)=a(1)
    i=i+1
    End If
    End If
    Next
    str=b(0)
    For ii = 1 to i-1
    str=str & ", " & b(ii)
    Next
    sum=0
    If str<>"" Then
    sql="select * from urunler where KAYIT in (" & str & ")"
    Set rs = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
    rs.open sql,con
    rs.MoveFirst
    While Not rs.EOF
    q1 = Request.Cookies("ShopCard" & rs.Fields("KAYIT").Value)
    sum=sum + (rs.Fields("Fiyat").Value) * q1
    %>
    <tr>
    <td width="28" bgcolor="#FFFFFF" class="style3"><img alt border="0" height="1" src="images/clear_spacer.gif" width="28"><%=q1%>&nbsp;x&nbsp;</td>
    <td width="97" colspan="2" bgcolor="#FFFFFF" class="style3"><%=rs.Fields("urunadi").Value%></td>
    <td width="4" bgcolor="#FFFFFF"><img alt border="0" height="1" src="images/clear_spacer.gif" width="4"></td>
    <td bgColor="#FFFFFF" width="1"><img alt border="0" src="images/clear_spacer.gif" width="1" height="1"></td>
    </tr>
    <%
    rs.MoveNext
    items=items+q1
    Wend
    End If
    con.Close
    %>
  • 08-02-2007, 15:50:50
    #5
    neden bunları cookie ile uğraşmak yerine geçici olarak db de tutmuyorsun hem daha garanti olur
  • 08-02-2007, 18:32:11
    #6
    ee sonra db şişer ve onu nasıl bosaltacaz uğrasmak daha zor olmas mı?
  • 08-02-2007, 20:31:54
    #7
    teknefes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ee sonra db şişer ve onu nasıl bosaltacaz uğrasmak daha zor olmas mı?

    Siparis kesin olarak verildiğinde yani tamamlandığında siliceksin sadece ara tablo görevi yapıcak sepetim olayı sepetteki ürünleri sipariş verdiğinde ürün silinecek ve siparişlerim kısmına geçicek bu şekild yapabilirsin
  • 21-02-2007, 03:50:55
    #8
    teknefes, cookie'ni şöyle yaparak split ile bölebilirsin, denemedim ama olur tahminimce,

    Cookies("Cookie_adı") = "deger1,deger2,deger3......"

    burada da , (virgul) ile splitle bölerek dilediğin kadar değer atayabilirsin.

    Aşağıda vereceğim yazılarımı incelemeni tavsiye ediyorum.
    Cookies (Kurabiyeler veya Çerezler) - aspogren.net
    "split" kelimesini içeren kaynak listesi - aspogren.net
  • 22-03-2007, 15:49:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    cok tesekkurler