NodeJS bilgisi olanlar kurs içeriğine baktığında(ağırlıklı olarak web geliştirme yaparım) hangisi daha iyi gözüküyor? Veya iki kursada sahip olup yorum yapabilecek var mıdır?
https://www.udemy.com/course/komple-...-kursu-nodejs/
https://www.udemy.com/course/uctan-uca-nodejs/
Bu NodeJS kurslarından hangisi daha iyidir?
7
●230
- 28-03-2023, 00:50:352. kursta daha fazla içerik olması kafamı karıştırdı ama sanki hepsini web geliştirmede kullanmayacağım gibi geliyor, içerik olarak eşit olsalar kesinlikle ilkini alırım. Ben yinede 1. kursa daha yakınım ama hem anlatım dili olarak hemde direkt web içeriği olması açısından. YouTube'daki kurslar pek güncel değiller o yüzden hazır indirim varken bir Udemy kursu almak istiyorum.adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2023, 01:19:34Evet yeterli olacağını düşünüyorum ki zaten daha farklı şeylere ihtiyacın olursa ona göre öğrenirsin ve öğrenmen daha kolay olur çünkü genel mantığını anlıyorsunXugart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
harici iki kişidede satın almadan önceki videoya baktım nodejs kurulumunu gösteriyor. 1.ci kişi daha detaylı anlatım yapıyor gibi görünüyor. daha sağlıklı eğitim alabilirsin - 28-03-2023, 01:28:43Türkçe eğitim setlerini artık almıyorum. İngilizce eğitim setlerini tercih ediyorum her konuda. Filtreleme kısmına ek olarak altyazılardan Türkçe olanları seçebilirsin zorlanırım diyorsan. Tabi oda konuşmayı çeviriyor görsellerdeki yazılar gene ingilizce ona yapacak birşey yok
Ek olarak udemy'den bir eğitim seti almadan önce yapılan yorumları okumak gerekir. Ben genelede 1 yıldızdan itibaren başlarım okumaya 2 - 3 - 4 e kadar yorumları okur başlıklar halinde not alırım ve eğitim setinin ne durumda olduğunun analizini yaparım. Bu yorumlardan zaten kursun güncelliği konusunda da bilgi sahibi oluyorsunuzda siz genede kursun son güncellenme tarihine de dikkat edin.
Dipnot : Sadık Turan'ı heryerde görüyorum, nerdeyse her konuda bir eğitim seti yada youtube videosu var. Detaylı araştırmadım birkaç kursun yorumları dışında lakin bu kadar çok içerik üreten birisi nato kafasında ya süper zekadır yada kağıttan okuyan biridir. Linçinizi başkasına saklayınız.. - 28-03-2023, 02:39:12Bunu değerlendireceğim, teşekkürler.ag19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı fikirdeyim.adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kimsenin böyle bir konuda linç yapacağını sanmam. Yanıtınız için teşekkürler, altyazı seçeneğine bakacağım gündelik hayat için yeterli yabancı dilim mevcut ama yazılım öğrenirken yeterli geleceğini düşünmüyorum.thealiyasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-12-2024, 22:52:58Udemye boşuna para vermene gerek yok youtubede açıklayıcı şekilde anlatan insanlar var örnek olarak Ali Eren Altındağı sunabilirim ben anlatımını beğendim Seriye buradan oluşabilirsin:
https://youtube.com/playlist?list=PL...EkQ3Qsw3JNWLqJ