• 20-04-2009, 14:43:57
    #1
    Eklenti ismi : Out Link Mods v2.0 [1.4.X]
    Eklenti Yapımcı : Kubilay VARLI
    Eklenti Web Sitesi : Mybb.Name.Tr
    Eklentinin Çalıştığı Versiyonlar : 1.4.X
    Açıklama : Sitenizdeki konu ve mesajlarda yer alan bağlantılara tıkladığınızda onay sayfası açılır..


    Eklenti Kurulum :

    Aç :

    inc/class_parser.php

    Bul :

    $link = "<a href=\"$fullurl\" target=\"_blank\">$name</a>";

    Değiştir :

    $link = "<a href=\"/out.php?url=$fullurl\" target=\"_blank\" rel=\"nofollow\">$name</a>";

    Aşağıdaki Kodu Kopyalayın.Meta Etiketleri ve reklam kodlarını Düzenleyin ve out.php olarak kaydedip ftp den ana dizine yollayın.


    <?php 
    /**
    * MyBB 1.4
    * Created By Sub-Zero
    */
     
    function urlmake($u) { 
      htmlspecialchars($u); 
      if(!preg_match("/[a-z]:\/\//si", $u)) $u = "http://$u"; 
      return $u; 
    } 
    $u2=urlmake($_REQUEST["url"]); 
     
     
    ?> 
     
    <HTML>
    <HEAD>
    <title> Sayfadan Ayrılıyorsunuz...</title>
    <meta name="description" content="Site Açıklaması" />
    <meta name="keywords" content="Anahtar Kelimeler" />
    <meta name="author" content="Site Sahibinin İsmi">
    <meta name="copyright" content= "All Rights Reserver">
    <meta name="content-language" content="tr">
    </HEAD>
    <BODY>
    <P align=center>
    <B><FONT face=Tahoma color=#a70404 size=5><BR>Sitemiz Dışında Başka Bir Adrese Gidiyorsunuz...<BR></FONT></B>
    <IMG src="dikkat.gif" border=0>
    <BR>
    <BR>
    <B><FONT face=Tahoma size=2>Aşağıdaki Adrese Gitmek İstediğinizden Eminseniz "Devam"a Tıklayın</FONT></B>
    <BR>
    <B><FONT face=Verdana color=#88b7ac 
    size=4>Tamamen sizin sorumluluğunuzdadır..!</FONT></B>
    </P>
    <center><b><FONT face=Tahoma color=#000000 size=2><br><?=$u2?></br></FONT></b></center>
    <center><b><FONT face=Tahoma color=#0000ff size=2><br><a href="<?=$u2?>">Devam Etmek İçin Tıklayın!!</br></FONT></b></center>
    <P align=center><IMG src="/devam.gif" border=0></P></a>
    <p align="center"><style>
    </style>
    <center><table cellpadding="0" cellspacing="0" width="856" id="table1" height="132">
        <!-- MSTableType="layout" -->
        <tr>
            <td width="856" height="132">
            <p align="center"><fieldset><legend><B><FONT face=Tahoma size=2>Sponsor Bağlantılar</FONT></B>
    </legend>
    <center><script type="text/javascript"><!--
    google_ad_client = "pub-7792901010506966";
    /* 728x90, oluşturulma 27.08.2008 */
    google_ad_slot = "3656874187";
    google_ad_width = 728;
    google_ad_height = 90;
    //-->
    </script>
    <script type="text/javascript"
    src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
    </script></center>
    </fieldset>
    </BODY></HTML>

    Resimleri Ana Dizine Upload Edin
    devam.gif

    dikkat.gif


    indir myphp kullananlar için :

    Admin Kp > MyKod > MyKodu Düzenle > INDIR

    karşısındaki seçeneklere tıklayıp Mykod düzenleme sayfasını açın ve değiştirme kısmını aşağıdaki ile değiştirin

    <p><center><a href="/out.php?url=$1" target=\"_blank\" rel=\"nofollow\">
    <img border="0" src="images/indirbutton.png" width="153" height="39"></a></center></p>
  • 20-04-2009, 18:47:25
    #2
    hm... Sağol... Kullanmayı düşünüyorum
  • 20-04-2009, 19:31:45
    #3
    teşekkürler işime yarayacak
    RockuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hm... Sağol... Kullanmayı düşünüyorum
    mesajın tamanını bold yazmak yasak ban sebebi
  • 20-04-2009, 19:45:51
    #4
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler işime yarayacak
    mesajın tamanını bold yazmak yasak ban sebebi
    Bilmiyordum, düzenledim
  • 20-07-2009, 22:32:46
    #5
    güzel birşey eline sağlık
  • 24-07-2009, 20:15:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ne gerek varki buna ne işe yarar.. şayet kullandığım forumlarda öyle bişey olunca gıcık kapıyorum ben

    şahsi görüşüm.
  • 27-07-2009, 01:00:15
    #7
    Güzel paylaşım teşekkürler.
  • 05-08-2009, 03:21:59
    #8
    ben kullanıyorum güzel birşey biraz edıtledım