• 18-04-2009, 01:01:40
    #1
    Buyrun arkadaşlar.



  • 18-04-2009, 01:19:37
    #2
    defaulttan çevrilmiş...

    güzel bir tema...
  • 18-04-2009, 01:29:27
    #3
    Evet. Sürekli forumda gezinmekle olmaz. Bir kaç paylaşım yapayım dedim.
  • 18-04-2009, 01:35:36
    #4
    tvo
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir temaymıs peki bu Türkçemi
  • 18-04-2009, 01:48:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Smf türkçe ise temada türkçe olacaktır zaten
  • 18-04-2009, 02:25:10
    #6
    Çok sade sadece üst menü değişti gerisi hepsi smfnin resmi default teması ama yine de emek verilmiş eline sağlık.