Tema Sorunu Yardım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tema Sorunu Yardım
2
●
372
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Tema Sorunu Yardım
17-04-2009, 19:39:06
#1
AyberkD
mybb tema sorunum hiç bir css ve grafik çıkmıyor yardım
17-04-2009, 22:36:04
#2
AyberkD
arkadaşlar araınızda bilen yokmu
19-04-2009, 02:02:06
#3
antijen
başka bir tema yüklemeyi denediniz mi?
Eğer tüm temalarda sorun yaşıyorsanız , settings.php'de board url doğru mu bir bakar mısın?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler