• 18-02-2023, 13:17:09
    #1
    Selamlar,

    Logo Tiger 3 Veritabanına hakim, SQL Sorgu hazırlayabilecek bir arkadaşa ihtiyacımız var.

    Bilgisi olanlar mesaj atabilir. Ücretli olarak destek alınacaktır.
  • 18-02-2023, 13:28:48
    #2
    Merhaba sql kullanmayı biliyorum logo muhasebe programını hiç kullanmadım program hakkında bilgim yok tam oarak ne yapmak istiyorsunuz
  • 18-02-2023, 13:29:57
    #3
    c_a_h_i_t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba sql kullanmayı biliyorum logo muhasebe programını hiç kullanmadım program hakkında bilgim yok tam oarak ne yapmak istiyorsunuz
    Logo Tiger 3 üzerinden bir wep API yaratacağız. Firmamızın B2B platformuna direk entegre edeceğiz Logo yu.
  • 18-02-2023, 13:33:50
    #4
    anladım bu konuda tam bilgim yok biraz uğraş ve zaman isteyen bir çalışma gerçekten bilgisi olanlar bunu yapabilir
  • 18-02-2023, 13:38:22
    #5
    c_a_h_i_t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım bu konuda tam bilgim yok biraz uğraş ve zaman isteyen bir çalışma gerçekten bilgisi olanlar bunu yapabilir
    Logo DB incelemek istersen : https://github.com/ugurozpinar/Logo/...r%C4%B1%20Yeni
  • 18-02-2023, 14:54:48
    #6
    Logo çözüm ortağı olarak çalışan bi abimiz var, yardımcı olabilir isterseniz.
  • 18-02-2023, 15:19:32
    #7
    Şu an logo da rapor yazdırdığım bir kişi var. Uzun yıllardır ara ara çalışıyorum. çeşitli raporlar yaptırdim. Logo veritabanına çok hakim. Telefonunuzu verirseniz ona vereyim size yazsın. Veya onunkini size atayım pm den. Yardımcı olacağı kanaatindeyim.
  • 18-02-2023, 15:37:50
    #8
    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo çözüm ortağı olarak çalışan bi abimiz var, yardımcı olabilir isterseniz.
    Logo çözüm ortağımız mevcut. Onun hazırladığı bir web API de mevcut bize özel. Lakin sorunumuz bu çözüm ortakları ile zaten. Bir talep iletiyorsunuz 1 hafta sonra dönüş oluyor.
    Bize bu işe hakim yazılımcı lazım. Talebimize aynı gün cevap verebilecek.

    Sistemde hata meydana geliyor, Örnek Stok çektiğimiz Object servisi çalışmıyor. 1 hafta bekliyorsunuz ki beyfendilerin keyfi yerine gelsinde baksınlar.
  • 18-02-2023, 15:38:16
    #9
    ModaBayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an logo da rapor yazdırdığım bir kişi var. Uzun yıllardır ara ara çalışıyorum. çeşitli raporlar yaptırdim. Logo veritabanına çok hakim. Telefonunuzu verirseniz ona vereyim size yazsın. Veya onunkini size atayım pm den. Yardımcı olacağı kanaatindeyim.
    Numarasını PM ile İletirseniz memnun olurum.