c_a_h_i_t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba sql kullanmayı biliyorum logo muhasebe programını hiç kullanmadım program hakkında bilgim yok tam oarak ne yapmak istiyorsunuz
Logo Tiger 3 üzerinden bir wep API yaratacağız. Firmamızın B2B platformuna direk entegre edeceğiz Logo yu.