• 11-04-2009, 12:29:39
    #1
    Selamlar cümleten. Arkadaşlar kuurlumu sorunsuz gerçekleştirdim.(yada bana öyle geliyor) İlk göze çarpan hata Dil paketi orjinal olmasına karşın admin panelinde site ismi kısmında karakter sorunu göze çarpmakta. Bu siteyi ilçe tanıtımı ve portalı şeklinde düşünüyorum. Resim galerisi video galerisi ve küçük çaplı Organizasyon ve esnaf tanıtımı olmasıda gerektiğini düşünüyorum. Ama yapabileceklerim sınırlı.

    Müsait bir zamanda bana bu konularda yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa minnettar olurum. Şimdiden teşekkür ediyorum. İyi çalışmalar.
  • 11-04-2009, 13:45:07
    #2
    Ankara'lı arkadaşım sana yardımcı olurum fakat şu an değil akşam. Herkez Joomla! öğresin diye buradayız fakat önce yapmak istediklerinizi bi arayın forumda daha sonra yardım isteyin derim ben. Çünki Joomla! yapılarak öğreniliyor.
    Kolay gelsin.
  • 11-04-2009, 15:59:47
    #3
    cold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara'lı arkadaşım sana yardımcı olurum fakat şu an değil akşam. Herkez Joomla! öğresin diye buradayız fakat önce yapmak istediklerinizi bi arayın forumda daha sonra yardım isteyin derim ben. Çünki Joomla! yapılarak öğreniliyor.
    Kolay gelsin.
    teşekkür ederim. Uraşıorum halen daha.. Yapabileceğim kadarını yapacam yapamadığımıda inşallah yapacaz