Arkadaşlar joomla kuracağım da acaba 1.0.x sürümlerini mi kurayım yoksa 1.5.x sürümlerini mi?
Hangisinin kullanımı daha basit ve açıkları daha az?
Joomla Kolay Bi Soru
6
●926
- 10-03-2007, 01:44:51Eposta Aktivasyonu GerekmekteAmacın direk siteyi yayınlamak ise 1.0.12 derim.Daha çok kaynak bulabilirsin.
1.5 i yayınlamaların amacı bence mambo'dan biraz daha uzaklaşmak.Joomla resmi sitesinde de her zaman uyarırlar.Stabil olarak yayınlamadığımız sürümü kurmayın diye.