• 04-02-2007, 00:11:09
    #1
    Misafir
    Arkadaşlar joomla kuracağım da acaba 1.0.x sürümlerini mi kurayım yoksa 1.5.x sürümlerini mi?

    Hangisinin kullanımı daha basit ve açıkları daha az?
  • 04-02-2007, 00:34:33
    #2
    suan kararlı sürüm 1.0.12 1.5 beta sürümü 1.5 cıkınca cok guzel olucak localde biraz baktım admın paneli fealn daha kullanıslı olmus.ama suan 1.0.x kullan.
  • 04-02-2007, 13:10:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    1.0.x aşırı derecede karışık...

    bilmiyorum fakat güzelse 1.5 i dene bence
  • 05-02-2007, 11:18:27
    #4
    1.5 yeni çıkmasına rağmen beğendim ama en kararlı olarak çalışan 1.0.12 sürümünü kullan derim
  • 10-03-2007, 01:44:51
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Amacın direk siteyi yayınlamak ise 1.0.12 derim.Daha çok kaynak bulabilirsin.

    1.5 i yayınlamaların amacı bence mambo'dan biraz daha uzaklaşmak.Joomla resmi sitesinde de her zaman uyarırlar.Stabil olarak yayınlamadığımız sürümü kurmayın diye.
  • 10-03-2007, 11:49:24
    #6
    1.0.12 kurmanı kesinlikle tavsiye ederim,çoğu bileşen daha 1.5 e hazır değil,zaten kendileride diyor 1.5 i denemek için kurun diye.
  • 10-03-2007, 11:57:21
    #7
    1.0.2 kur. yeni sürümü kullanmak için bence biraz daha zaman var.