arkadaşlar dün akşamüzeri gibi birden siteden 500 e yakın msj siliniverdi saniyeler içinde.

ne olduğunu anlayamadık,ilk önce,açılmış olan konularda gözükmüyordu,sonra forumu onardıkça konular geldi ama msjlar uçtu,ama ilginç olan konu şu ki bukadar msj gitmesine rağmen hiçbir üye msj sayısı kaybına uğramadı,ayrıca hiçbir üye kaydı silinmedi ve son açtığım kategoriler aynen dururken sadece msjları gitti.Sizce ne oldu birdenbire


şu anda sitede ve dbde hiçbir sorun yok,çok güzel bir şekilde yolumuza devam ediyoruz ama ya tekrar başıma gelirse..