• 03-02-2007, 02:29:00
    #1
    arkadaşlar dün akşamüzeri gibi birden siteden 500 e yakın msj siliniverdi saniyeler içinde. ne olduğunu anlayamadık,ilk önce,açılmış olan konularda gözükmüyordu,sonra forumu onardıkça konular geldi ama msjlar uçtu,ama ilginç olan konu şu ki bukadar msj gitmesine rağmen hiçbir üye msj sayısı kaybına uğramadı,ayrıca hiçbir üye kaydı silinmedi ve son açtığım kategoriler aynen dururken sadece msjları gitti.Sizce ne oldu birdenbire şu anda sitede ve dbde hiçbir sorun yok,çok güzel bir şekilde yolumuza devam ediyoruz ama ya tekrar başıma gelirse..
  • 14-02-2007, 19:29:41
    #2
    tam bilemiyorum ama forum bakımı kısmında "Eski Mesajlarların Kaldırılması" seçeneği var oradan bi temizlik yapmış olabilirsiniz.

    birde bu tür sorunları yaşamamak için forumda "çöp" bölümü açmanı öneririm.
    Forum > Kategoriler > seçenekler bölümünde "o bölümü göstermen yeterli.

    forumdan silinen bütün konu ve mesajlar bu bölüme toplanır, kayıp yaşamamış olursunuz.