• 06-04-2009, 20:38:40
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba arkadaşlar.

    ben admın hesabıma giremıorum . şifre yanlıs dedi.yenı şifre gonderdım şifreyı tekrar belırledım tekrar yanlıs dedı yenı bi hesap acdım. ondada şifre yanlıs dedı :s ancak baska bi arkadasın hesabından girdim girdi foruma.sorun nerededir ? :s acil yardım
  • 06-04-2009, 21:09:08
    #2
    pm gönderiyoruım Hocam ekleyin görüşelim.