• 28-03-2009, 22:09:36
    #1
    Asp.net enterprise managerden mi yüklenir bu veritabanı elimde access ile yapılmış bir veritabanı var nasıl bunu yükleyeceğim.Yardımcı olursanız sevinirim.
  • 29-03-2009, 01:18:53
    #2
    Saol database gitmemiş ftpye sorun çözüldü.