• 24-03-2009, 19:08:11
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    arkadaşlar bir hosting frimasının kurmuş olduğu 1.0.12 stable sürümündeki joomla sitenin sürümünü 1.5.x sürümlerine getirmeye çalışıyorum ama sorun şu ki migrator için bileşen eklemeye çalıştığımda



    Fatal error: Call to a member function getHelpVersion() on a non-object in /home/casuncom/public_html/administrator/includes/menubar.html.php on line 481



    hatasını görüyorum sağ üstte ne yapmalıyım arkadaşlar sürümü yükseltmem lazım
  • 24-03-2009, 21:37:28
    #2
    TheLonely, dostum migration bileşeni ile 1.0 sürümünden 1.5 sürümüne sadece içerikler geçebiliyor. Diğer 3. parti bileşenlerin hiçbiri 1.5 e geçiş yapamıyor, ama yinede memcan abimizin bir makalesi var onu inceleyerek yaparsan sorun olacağını sanmıyorum.
    Kolay gelsin, zor iş migration...
  • 25-03-2009, 10:07:53
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ok de üstat peki buna ne dersin



    bu hata neden veriliyor
  • 25-03-2009, 12:23:07
    #4
    sonradan eklemiş olduğun bir modül, bileşen yada plugin yapmış olabilir. eğer migration dan sonra gelen bir hata ise bileşeni kaldırıp yeniden yüklemeni öneririm. Sonucu bildirirsen sevinirim.
    Ayrıca buraya siteniz ile ilgili hataları yapıştırdığınız da

    db ismini silmeyi unutmayın. Kötü niyetli kişilere davetiye çıkarıyorsunuz.

    Kolay gelsin.
  • 25-03-2009, 17:28:20
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    cold yardımın için saol sorunu çözdüm migration değilde gethelp kısmındaki url olayı imiş sorun saol yardımların için arkadaşım +rep vermek isterdimde -rep teyim pek anlamıyorum o olaydan repini düşürmesin
  • 26-03-2009, 10:00:34
    #6
    Sorunun çözüldüğüne sevindim. Rica ederim bir nebze de olsa yardımım dokunduysa. Kolay gelsin sana.